Select Language حرفهای عاشقانه 4
کلبه محبت

میدانی رفیق . . .
نه زیبایم . . . نه مهربان . . .
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . .
فقط برای خودم هستم . . . خوده خودم . . .
صبورم و سنگین  . . .
سرگردان . . .
مغرور . . .
قانع . . .
با یک پیچیدگی ساده . . . و مقداری بی حوصلگی  زیاد . . .
برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . .
هیچ ندارم . . .راهت را بگیر و برو . . .
حوالی ما توقف ممنوع است . . .


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


عشق من . . .
مست بودم اما پست نیودم . . .
سر کار بودم اما سربار نبودم . . .
بیکار بودم اما بی عار نبودم . . .
بی کس بودم اما با کس نبودم . . .
شاید بی صفا بودم اما بی وفا نبودم . . .
همش دلتنگ بودم اما دل سنگ نبودم . . .
خلاصه کنم عزیز لعنتی ام  . . .
من مرد نبودم اما . . .نامرد هم نبودم . . .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک رابطه  . . . 
به معنای تلفن صحبت کردن . . .قرار گذاشتن . . .بوسیدن و یا . . . .  نیست .
به معنای اینه که به طرفت آرامش بدی  . . . آرامش . . .
اینو بفهم . . .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دروغ بگو تا باورت کنند. . . 
آب زیرکاه باش تا بهت اعتماد کنند . . .
بی غیرت باش تا آزادی حس کنند . . .
خیانتهایشان را نادیده بگیر تا آرام باشند . . .
کذب بگو تا عاشقت شوند . . .
هر چه نداری بگو دارم . . .
هر چه داری بگو بهترینش را دارم. . . 
اگه ساده ای  . . . اگه راستگویی . . .اگه باوفایی . . اگه با غیرتی. . . اگه یکرنگی
همیشه تنهایی رفیق . . .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

زمان هیچوقت دردی را دوا نمیکند . . .
این ما هستیم که به مرور زمان به درد عادت میکنیم . . .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آنان که عوض شدنشان بعید است . . .
عوضی شدنشان قطعی ست . . .
شک نکن رفیق

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اگر دیوانگی نیست پس چیست ؟ 
وقتی در دنیای به این بزرگی . . .
دلت فقط هوای یک نفر را میکند . . .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اشتباه من املایی بود . . .
من فقط او را همدرد نوشتم . . .
گویا او هم درد بود . . .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بدرقه اش کن رفیق . . .
شاید با دیگری خوش تر باشد . . .
مگر خوشحالیش آرزویت نبود ؟ ؟ ؟

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

" میسوخت  "
تمام دیشب را نخوابیدم و بالای سرش با کهنه ای خیس بیدار ماندم . .
فکر میکردم "تب " کرده است . . . 
نمیدانستم که حرارت تنش از این است که تمام "دیروز " را در آغوش دیگری بوده . . .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


نه به دیروز هایی که بودی می اندیشم . . .
نه به فرداهایی که شاید بیایی . . .
میخواهم امروز را زندگی کنم . . .
خواستی باش  . . .خواستی نباش . . .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تنت در بغل کسی باشد و دلت در پی دیگری . . .
هزار خطبه هم که بخوانند باز هم " خیانت " است . . .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یک پایان تلخ . . . .بهتر از یه تلخیه بی پایانه . . .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

من…!

مرا که میشنـاسی؟! خودمم

کسی شبیه هیچکس!

کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی

مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر 

اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ...
ﻫﺰﺍﺭ ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺘﺮﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ
ﺑﻮﺩﻧﺶ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺤﺾ ﺍﺳﺖ !
ﺩﻟﺶ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻫﻢ به ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﻓﻘﻂ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺳﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ !

 

----------------------------------------

 

 

 

 

میدانی رفیق . . . .

 

سردش بود . . .

 

دلم را برایش سوزاندم . . .

 

گرمش که شد با خاکسترش نوشت  :

 

خداحافظ . . .

 

و رفت . . .

 

 

 

_________________________________________________________________________________

 

 

 

عشق من :
نگو بار گران بودیم و رفتیم . . . 
نگو نامهربان بودیم و رفتیم . . .
اخه اینها دلیل محکمی نیست . . .
بگو با دیگران بودیم و رفتیم . . .

__________________________________________________________________________________

دلتنگ شدن حس نبودن کسی ایست که . . .
تمام وجودت به یکباره تمنای بودنش را می کند . . .

________________________________________________________________________________

حرفهای دلم را هرگز کسی نفهمید . . .
فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید . . .
روزی که در زیر خاک گلویم را با تاراج میبرند. . . 

_______________________________________________________________________________

کاش دنیا فقط چند ثانیه خفه میشد . . .
تا من با خودم گپی بزنم . . .
به هر عاشقی که مینگرم در شکایت است . . .
و من در حیرتم که لذت این دنیا به کام کیست ؟؟؟

_______________________________________________________________________________

کسی که یکبار رفته اگه هم برگرده. . .
یادت باشه که دیگه راه رفتن رو یاد گرفته رفیق . . . 

_______________________________________________________________________________

چقدر دورتر از احساسم ایستاده ای . . .
از این فاصله تو حتی صدایم را نمیشنوی چه برسد به دلتنگی . . . 

________________________________________________________________________________

عشق من . . .
مبادا گرفته باشی . . . 
که شهری را به نماز آیات وا میدارم . . . 

_______________________________________________________________________________

ابراهیم نیستم . . . .
اما غرورم رو قربانی کسی کردم که ارزش گوسفند هم نداشت. . . 

________________________________________________________________________________

همین که هستی . . . همین که در سرای دلم راه میروی . . .
همین که گاهی پناه واژه هایم میشوی . . .
کافیست برای یک عمر آرامش . . .

________________________________________________________________________________

رفیق . . .
برای همه خوب باش . . .
آنکه فهمید همیشه کنارت خواهی ماند . . .
و آنکس که نفهمید روزی دلش برای خوبیهایت تنگ میشود . . 


_____________________________________________________________________________

عشق من . . .
برایمن مهر در نگاه توست . . .
نه اول پائیز . . .

________________________________________________________________________________

به همه چیز عادت می کنیم

به داشته ها و نداشته هایمان

خیلی طول نمی کشد که 

جلوی آینه زل بزنی به خودت

موهایت را کنار بزنی 

و با خودت بگویی

اصلا مگر داشتی اش

مگر از اول بود ؟! 

که بودن و نبودنش مهم باشد …

______________________________________________________________________

 

یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه

بدی هاش یادت میره

نامردیش یادت میره

بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره

وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره

 

فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!

 

 

 

 

 

_________________________________________________________________________________

 


اسم های مجازی 

تصویر های مجازی

مشخصات مجازی 

و در بین این همه چیزهای مجازی

تنها یک چیز حقیقت دارد 

تنهایی من...

 

 

 

_________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

در آغوشـش میکشی

و محکم میفشاری اش به خـودت.....زل میزنی!!! 

و به چشـمهایش خیره میشوی...به نگاهـش 

آرام میگویی:با من بازی نکــن. 

و او .......

 

و او درسـت همین کار را میکند!...!! 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

به کدامین بهانه مرا اینگونه به دنیایت پیوند زدی ....

که اینگونه محتاج بودنت شده ام ؟؟؟؟

 

__________________________________________________________________________________

 

دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:

تو را چه به عشق. . .

گفتم چرا؟

گفت تو خوابی و عشقت در آغوش دیگریست  . . .

لبخندی زدم و گفتم :

خدایا این مخلوق توست . . .

شاید تو خوابی که خبر از رسم دنیایت نداری . . .

 

________________________________________________________________________________

 

هیچکس نفهمید . . .

شاید شیطان عاشق حوا بود که برای آدم سجده نکرد . . .

 

_________________________________________________________________________________

 

خدایا کودکیم را گرفتی جوانی ام را دادی . . . .

عقلم را گرفتی عشق را دادی . . .

عشق را گرفتی و تنهایی را دادی . . . 

خنده هایم را گرفتی و غم را دادی . . .

آرزوهایم را گرفتی و حسرت ها را دادای .. . .

خدایا برگرد . . .

من هنوز نفس میکشم . . .یادت رفت نفسم را بگیری . . .

 

_________________________________________________________________________________

 

خسته ام . . . .

نه اینکه کوه کنده باشم . . . .نه . . .

دل کنده ام . . . .

 

_________________________________________________________________________________

 

گرمای تنت ارزانی همان لاشخورها . . . .

من سرمای تنم را به گرمای هوست ترجیح میدهم . . .

 

_________________________________________________________________________________

 

گاهی حجم دلتنگی هایم آنقدر زیاد  میشود که دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود . . .

دلتنگ کسی که گردش روزگارش به من که رسید از حرکت ایستاد . . .

دلتنگ کسی که دلتنگی هایم را ندید . . .

دلتنگ خودم . . .

دلتنگ تو لعنتی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

گاهی دلم به اندازه ی یک مجلس ختم میگیرد . . .

حتی اگر تمام خیابان ها را آذین بسته باشند . . .

کاش بودی عزیز لعنتی ام . . .

کاش . . .

 

________________________________________________________________________________

 

گاهی باید بگذری و بروی رفیق . . . .

وقتی میمانی وتحمل میکنی از خودت یک احمق میسازی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

مهلت بده لعنتی . . . .

قبول . . . . میروم . . .

فقط پایت را بردار تا غرورم را جمع کنم . . . .

 

__________________________________________________________________________________

 

میدانی رفیق . . .

دلم یک آمدن میخواهد بی هیچ رفتنی . . .

و یک همدم که خیانت نداند . . .

 

_________________________________________________________________________________

 

 


تو را هر لحظه به خاطر می آورم

بی هیچ بهانه ای

شاید دوست داشتن همین باشد...

 

 
 
 
 
 
 
 
بغض میکنم از ترس روزهایی که سهم مان از هم فقط یک یادش بخیر ساده باشد . . . .

 

__________________________________________________________________________________

 

خیالی نیست . . .

قرار است از فردا به افتخارت فاحشه شوم . . .

شاید هم خوابگی و آغوشت نصیبم شود . . .

آخر شنیده ام فاحشه پسند شده ای  لعنتی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

چقدر سخت است نمرده باشی وازت بخواهد گورت را گم کنی . . . .

 

________________________________________________________________________________

 

به سلامتی پسری که به دوست دخترش گفت :

روزی که جلوی دختری غیر از تو زانو بزنم . . . روزیه که بخوام بند کفش دخترمون رو ببندم . . .  به سلامتی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

دست بر دلم نگذار . . .

میسوزی . . .

داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . .

 

_______________________________________________________________________________

 

سیاهی لبهایم از سیگار و قلیون نیست . . .

لبهایم عزادار حرفهای نگفته دلم است . . .

 

________________________________________________________________________________

 

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم . . .نه از روی نیاز . . .نه از روی اجبار . . .و نه از روی تنهایی . .

فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن را دارد . . .

 

________________________________________________________________________________

 

این روزها

بیشتر از هر زمانی

دوست دارم خودم باشم !!

دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم

و نه هراس از دست دادن را .....

هرکس مرا میخواهد بخاطر خودم بخواهد

دلم هوای خودم را کرده است ...

همین...

 

________________________________________________________________________________

 


آهسته بیا

چیزی هم ننویس 

نظر هم نگذار 

همان که بخوانی بس است 

من به بی محلی آدمها عادت دارم

 

________________________________________________________________________________

 

تلخ است ،

همه فکر کنند سرت شلوغ است ،

و تنها خودت بدانی چقدر

 تنـــهایی ...

 


http://images.persianblog.ir/652851_k6qxwX7E.jpg

 

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام